روش های ابطال خرید و بازگرداندن کالا

آماج موزیک برای آسودگی خاطر و رضایت مشتریان خود سعی دارد تا محصولات مطابق خواسته آن ها بوده و در شرایط مطلوب به دستشان برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که دراین موارد آماج موزیک تحت شرایط ذکر شده قرارداد خرید را فسخ و تا 7 روز کالا را پس می گیرد.

  • شرایط بازگرداندن کالا
  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات آماج موزیک ( شماره تلفن 09140787572) اطلاع داده شود.

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا یک روز کاری‏، باید انصراف خود را به آماج موزیک از طریق ایمیل، تلفن و پیام در قسمت “تماس با ما” اطلاع دهد.

– در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

شرایط استفاده از  مهلت تست 7 روزه

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به آماج موزیک اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولاتی که دارای بسته بندی اورجینال هستند تا اتمام مهلت تست نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آماج موزیک بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند جابجایی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه ها (قید شده در فاکتور کالا یا دفترچه راهنما) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش آماج موزیک از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آماج موزیک از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آماج موزیک بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • کالا را چطور ارسال کنید؟

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آماج موزیک جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه ، بسته بندی و با کالای اصلی ارسال شود.

– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان  آذربایجان شرقی – شهر تبریز   خیابان امام بالاتر از  میدان شهید بهشتی  مجتمع تجاری سامان پلاک 2

  • هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آماج موزیک برسد، هزینه‌های ارسال به عهده آماج موزیک است.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت آماج موزیک ارسال شود.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آماج موزیک، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

  • پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش آماج موزیک ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان آماج موزیک تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ آماج موزیک بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، آماج موزیک تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و آماج موزیک در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط آماج موزیک، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

–  ملاک عمل و اقدام ، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش آماج موزیک است.

  • درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن 33352515 – (041) تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.