آماج موزیک برای تحویل به موقع و مطمئن کالا به مشتریان خود از سیستم های پستی معتبر و نیز از باربری ها و پیک های موتوری مجاز استفاده می کند.

 

  • ارسال سفارش به تبریز :

ارسال سفارش در شهر تبریز از طریق پیک موتوری صورت می پذیرد. سفارش هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 17 و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تا ساعت 15 ظهر ثبت شوند در همان روز تحویل داده می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده ثبت شوند روز بعد تحویل داده می‌شوند. سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از پنجاه هزار تومان در شهر تبریز رایگان ارسال می‌شوند.

 

  • ارسال سفارش به سایر شهرها و شهرستان ها :

پست پیشتاز برای سفارش‌های دریافت شده از کل شهرها و شهرستان ها در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت است.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://itemtracking.post.ir

 

– هنگام ارسال بوسیله باربری، کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. مرسولات برای شهرها به ترتیب فاصله : تا 24، 48 و 72 ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد. مراتب ارسال توسط آماج موزیک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.
سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از سیصد هزار تومان به سراسر کشور رایگان ارسال می‌شوند.

توجه : 

ارسال آلات موسیقی در آماج موزیک (با توجه به آزمایش سایر روش های ارسال)، به صورت پیش فرض توسط شرکت حمل و نقل چاپار انجام می پذیرد. نحوه ارسال بدین صورت است که برای مراکز استان ها و شهرستان هایی که شرکت مذکور در آن ها دفتر نمایندگی دارد کالا به آدرس مشتری (تحویل در محل) ارسال می شود و در غیر این صورت به نزدیکترین دفتر نمایندگی شرکت ارسال و مشتری با مراجعه و ارائه کارت شناسایی کالای خود را دریافت می نماید.

  • چنانچه امکان ارسال آلات موسیقی توسط شرکت چاپار یا سایر باربری ها میسر نباشد در نهایت ارسال با پست پیشتاز انجام می شود.
  • سایر محصولات سفارش داده شده اگر همراه با آلات موسیقی باشند طبق روش ذکر شده و در غیر این صورت توسط پست پیشتاز ارسال خواهند شد.
  • بدیهی است در موارد خاص، مراحل پردازش سفارش در صورت نیاز از طریق ایمیل یا تلفن به اطلاع مشتری رسیده و راهنمایی های لازم  انجام خواهد پذیرفت.